tag:blogger.com,1999:blog-2706809615665552561.post3302634369777180507..comments2023-07-30T12:15:03.615+02:00Comments on professioneel innoveren: Onderzoek naar Metacognitie ELI San AntonioUnknownnoreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-2706809615665552561.post-48490242223692228782008-02-08T12:23:00.000+01:002008-02-08T12:23:00.000+01:00Een wat negatieve blik van Rudi; ik heb toch ook e...Een wat negatieve blik van Rudi; ik heb toch ook echt wel andere ervaringen gehoord. Maar wat ik belangrijker vind: volgens mij moet je aandacht voor metacognitieve processen niet exclusief aan slb koppelen! Juist het bewust bezig zijn in en groep met het je eigen maken van bepaalde vak-inhouden kan studenten m.i. leren hoe ze zich zaken eigen kunnen maken. De docent kan daarbij een belangrijke Hanneke van Rielhttps://www.blogger.com/profile/09543106044748744292noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2706809615665552561.post-41611237532139448332008-02-06T13:43:00.000+01:002008-02-06T13:43:00.000+01:00De bevindingen van Marscha C. Lovett bewijzen het ...De bevindingen van Marscha C. Lovett bewijzen het belang van een onderdeel als StudieLoopBegeleiding. Wellicht is het een aandachtspunt voor het LIC om meer aandacht te besteden aan SLB en het belang van metacognitie. <BR/>Ik merk op bij de bezoeken aan academie de moeilijke positie van SLB in een opleiding. Vaak beschouwd als tijdverlies, onbelangrijk. De SLB-begeleiders hebben vaak een aureool Rudi Clausehttps://www.blogger.com/profile/08441671518053346508noreply@blogger.com