Titel: If Not Now, When?
Vermakelijk entertainer met een boodschap.
Agenda:
1. The days of miracle and wonder ...
If you look at all developments and the speed of them .... We really live in the days of wonder ...
Er werd een leuke schets van snelle ontwikkelingen getoond!
En toen ....
2. Except at school ... Waar zien we al die ontwikkelingen nauwelijks ... In het onderwijs: kijk naar de ruimtes, de mensen, de aanpak, de .....
Education is modeled on the interests of $$$ /Industralisation .... And is modeled after it ...
En dan is de vraag ....
3. Is this the best we can do?
Hier werden we aardig op scherp gezet met een "wiskundig" probleem en hoe je internet kunt inzetten om de oplossing te vinden ... Echter hoe betrouwbaar ... 2 antwoorden, factor 3 verschil :)).
Onderwijs nog gericht op selectie en niet op ontwikkeling van IEDERS talenten !
4. We'd better hope
Education is the economic issue of our time .... Het is een issue als de werkeloosheid 2 keer zo groot is voor mensen zonder opleiding als voor mensen met! Ook beelden van impact ICT ... Ook op soort en inhoud banen en werkgelegenheid (tot en met robot 'Watson' die juristen vervangt.
5. Time for the 4th revolution!
1e revolutie -->> kinderen naar school
2e revolutie -->> geef ze geschreven teksten ....
3e revolutie -->> boekdrukkunst ....
4e revolutie -->> ICT werkelijk geïntegreerd in onderwijs- leerprocessen .... En dus mediarijke leercontent en Met veel meer invloed voor de lerende zelf, ook waar het gaat om zelf een bijdrage te leveren aan de (co-)creatie van content ....
Geen opmerkingen:
Een reactie posten